Organisatie

U bent hier: Home / Over Laborijn / Organisatie

Organisatie

Laborijn wordt gevormd door de Gemeenschappelijke Regeling Laborijn.
In deze Gemeenschappelijke Regeling werken de gemeenten Doetinchem, Montferland en Aalten met elkaar samen.
De gemeente Oude IJsselstreek heeft in december 2019 besloten per 1 januari 2021 uit de gemeenschappelijke regeling Laborijn te treden.
Laborijn blijft wel de Wsw voor gemeente Oude IJsselstreek uitvoeren.

Bestuur

Laborijn heeft een algemeen bestuur, een dagelijks bestuur en een directie.
Klik hier voor meer informatie over het algemeen en dagelijks bestuur.

Directie

De directie van Laborijn wordt gevormd door:

  • Jan-Henk Janssen (algemeen directeur)
  • Jeroen Spruit (adjunct-directeur)

Managementteam

De directie, managers en concerncontroller vormen samen het managementteam van Laborijn. Het managementteam bestaat uit:

  • Jan-Henk Janssen (algemeen directeur)
  • Jeroen Spruit (adjunct-directeur)
  • Erik Jochems (concerncontroller)
  • Liselotte Ansems (manager Werkgeversdienstverlening, ontwikkeling en detachering)
  • Lucelle Visser (manager Informatie, kwaliteit en advies)
  • Aike Nieuwenhuis (manager Personeel, organisatie en ondersteuning)
  • Wim Mol (manager Administratie, financiën en ondersteuning)
  • Carolien Lanting (manager Inkomen en financiële dienstverlening)
  • Marjolijn Molenaar (manager Ontwikkeling, participatie en detachering)

Jaarverslagen

Klik hier om naar de jaarverslagen van Laborijn te gaan.

Kwartaalrapportages

Klik hier om naar de kwartaalrapportages van Laborijn te gaan.