Auteursrechten: gebruik beeld/tekst

J.D.C. Berrevoets (1928-2014), fotograaf.

Zijn foto’s illustreerden artikelen in de
Zierikzeesche Nieuwsbode, de PZC,
Ons Eiland en een enkele keer de
landelijke media.

De beeldbank is een publicatie van het gemeentearchief Schouwen-Duiveland. Hierop zijn de Archiefwet, de Auteurswet 1912, de Databankenwet en de Wet Bescherming Persoonsgegevens van toepassing. Alle rechten op de database, de metadata (de gegevens over de afbeeldingen), de afbeeldingen zelf én de beschrijvingen zijn voorbehouden aan het gemeentearchief Schouwen-Duiveland en/of aan de overige rechthebbenden op de documenten die op de website zijn opgenomen.

Gebruik van beeld en/of teksten

Het gebruik van de teksten en afbeeldingen uit de beeldbank is alleen toegestaan voor studie, onderwijs of andere niet-commerciële doeleinden.

Afbeeldingen uit de beeldbank kunt u vrij gebruiken maar wel met bronvermelding.
Eventuele hyperlinks moeten rechtstreeks leiden naar de webpagina’s van het gemeentearchief Schouwen-Duiveland. Zonder toestemming van het gemeentearchief Schouwen-Duiveland en de overige rechthebbenden mag u de content niet vermenigvuldigen met de bedoeling deze openbaar te maken of anderszins commercieel te gebruiken. Overname, inbedding, herpublicatie, bewerking of toevoeging zijn, zonder toestemming, niet toegestaan.

Zelf rechten?

Indien u vindt dat u rechten kunt doen gelden op een bepaalde afbeelding, neemt u dan contact met ons op via e-mail.