Basisregistratie personen, (BRP) inzien of wijzigen

Omschrijving

U kunt gegevens die over u bekend zijn bij de gemeente inzien in het gemeentehuis. U kunt uw gegevens ook inzien op mijn.overheid.nl. Daarvoor hebt u een DigiD nodig en moet u zich registreren.

Hoe werkt het?

Wilt u langskomen om uw gegevens in te zien, dan kunt u een afspraak maken via de knop 'Afspraak maken' in het rechtermenu op deze pagina.

Wat moet ik doen?

Neem het volgende document mee naar uw afspraak:

• uw geldig identiteitsbewijs

Uw gegevens wijzigen

Zit er een fout in uw gegevens in de Basisregistratie Personen? Dan kunt u een verzoek tot correctie indienen. Dat kan op twee manieren:

1. Bij de balie Burgerzaken. U kunt hiervoor een afspraak maken via de knop 'afspraak maken. Neem uw geldig identiteitsbewijs en bewijsstukken van de juiste gegevens mee naar de afspraak.
  2. Schriftelijk bij de cluster Burgerzaken. Geef een toelichting bij de correctie en voeg bewijsstukken bij. Stuur uw verzoek naar:

Gemeente Schouwen-Duiveland

cluster burgerzaken

4300 JA Zierikzee

U krijgt binnen vier weken een besluit over uw correctieverzoek.

Wat kost het?

Aan de inzage en correctie zijn geen kosten verbonden.