Zierikzee, Hoofdpoortstraat 2, omgevingsvergunning voor het verbouwen van een hotel en restaurant

Burgemeester en wethouders maken bekend dat zij voornemens zijn een omgevingsvergunning te verlenen voor het verbouwen van een hotel en restaurant met de activiteit brandveilig gebruik op het adres Hoofdpoortstraat 2 te Zierikzee.

De aanvraag, de ontwerpbeschikking en de bijbehorende stukken zijn vanaf maandag 8 oktober tot en met 19 november 2018 te raadplegen.

Het plan

Het plan ziet op het verbouwen van een hotel en restaurant met de activiteit brandveilig gebruik op het adres Hoofdpoortstraat 2 te Zierikzee. U kunt de stukken van het plan downloaden.

Reageren

Vanaf 8 oktober tot en met 19 november 2018 kan iedereen een zienswijze geven op de ontwerp beschikking. Dit kan schriftelijk per post of mondeling, een zienswijze naar voren brengen per e-mail is niet mogelijk. Een schriftelijke zienswijze kunt u sturen naar het college van burgemeester en wethouders. Voor het indienen van een mondelinge zienswijze kunt u telefonisch een afspraak maken op (0111) 452 252.