Servicelijn, melding

Omschrijving

Hebt u een melding of een vraag over:

  • Afval
  • Asbest verwijderen
  • Begraafplaatsen
  • Gedenkboom
  • Gemeentelijke gebouwen
  • Gladheid
  • Groenonderhoud
  • Kabels en leidingen
  • Milieuklacht
  • Overlast
  • Parkeren
  • Plaagdierenbestrijding
  • Rioolonderhoud en -overlast
  • Strandonderhoud (zwerfvuil, afvalcontainers, etcetera)
  • Wegen en verkeer

Dan kunt u deze doorgeven/stellen aan de Servicelijn.

Hoe werkt het?

U kunt 24 uur per dag, zeven dagen per week een melding doorgeven via de knop 'Melding Servicelijn' in het rechtermenu op deze pagina.

U kunt de Servicelijn telefonisch bereiken op telefoonnummer (0111) 452 111 op maandag tot en met donderdag van 08.00 tot 17.00 uur en op vrijdag tot 16.00 uur.

Bereikbaarheid Servicelijn buiten openingstijden

 Voor spoedgevallen of calamiteiten is de Servicelijn na openingstijden en tijdens het weekend bereikbaar via telefoonnummer (0111) 452 104.

Wat gebeurt er met uw melding?

De medewerker van de Servicelijn registreert uw melding en persoonsgegevens en geeft dit door aan de vakspecialist. Vervolgens neemt de vakspecialist contact met u op om te bespreken wat de gemeente met uw melding gaat doen. De vakspecialist streeft ernaar om binnen twee werkdagen contact met u op te nemen. Bij overlast van buren kan buurtbemiddeling worden ingeschakeld.

Wanneer de melding spoed heeft, wordt er dezelfde dag nog contact met u opgenomen.