Besluiten BenW 04-05-2021

Kloosterweg 57 Noordgouwe

Medewerking verlenen aan het wijzigingsplan Kloosterweg 57 Noordgouwe

Legalisatie Zevengetijstraat 26 Zierikzee

1. Geen omgevingsvergunning te verlenen voor het legaliseren van de renovatie van het dak van het voorhuis, de zonnepanelen, de dakopbouw op het trappenhuis en de dakkapel aan de zuidzijde van het voorhuis;
  2. Een omgevingsvergunning te verlenen voor het legaliseren van de kunststof kozijnen in het achterhuis en de dakkapel aan de noordzijde van het voorhuis;
  3. Handhavingstraject op te starten om tot beëindiging van de illegale situaties te komen.

Geen medewerking verlenen aan het realiseren van een permanent terras

1. Geen medewerking verlenen aan het realiseren van een permanent terras voor het adres Markt 3 in Brouwershaven.
  2. Reactie geven op de ontvangen brief/bezwaar op het ontwerp herinrichting Markt Brouwershaven

Afronding en vervolg pilot SOS CZ

1. In te stemmen met de afronding van de pilot SOS CZ.
  2. In te stemmen met de borging van de samenwerking tussen de gemeente en CZ als reguliere werkwijze binnen het Loket samenleving en zorg.
  3. de gemeenteraad te informeren middels een raadsbrief

Matchingsregeling bijdrage Cultuureducatie met Kwaliteit (CmK3)

1. In te stemmen met de voorgestelde extra matchingsbijdrage van € 3.428 per jaar voor de periode van 2021 - 2024 voor de uitvoering van CmK3 aan Stichting Cultuurkwadraat.
  2. De bijdrage te dekken uit het budget Bevordering Kunst en Cultuur.