Besluiten BenW 06-04-2021

Concept notitie Algemene regels gebruik knalapparatuur voor het verjagen van vogels 2021

1. Het concept van de notitie algemene regels gebruik knalapparatuur voor het verjagen van vogels 2021 en het concept van de algemene regels gebruik knalapparatuur voor het verjagen van vogels 2021 vaststellen
  2. Voor een periode van zes weken inspraak toepassen conform de inspraakverordening.
  3. Na afloop van de inspraakprocedure de notitie en de algemene regels met verwerking van de zienswijzen aanbieden aan uw college ter definitieve vaststelling.

verleende omgevingsvergunning

Het bezwaar ontvankelijk en gedeeltelijk gegrond te verklaren, conform het contrair advies van de vakafdeling.

Verzoek projectsubsidie Stichting De Bende van het Strand

1. In te stemmen met het onder voorwaarden aan De Stichting De Bende van het Strand verlenen van een projectsubsidie van € 10.000,00 ten behoeve van het technisch aanpassen van de (voormalige) jongerenontmoetingsplaats Scharendijke en voor 2021 van € 670,00 zijnde de jaarlijks aan de woningcorporatie verschuldigde huur en verzekering en
  2. In te stemmen met een budgetsubsidie aan De Stichting Bende van het Strand voor 2022 e.v. van € 670,00.

Ontvangen aanvraag omgevingsvergunning Schoolstraat 1 - Kerkring 53 Nieuwerkerk

De raad te informeren over de ontvangen aanvraag omgevingsvergunning voor het adres Schoolstraat 1 - Kerkring 53 Nieuwerkerk.

Transitievisie Warmte

1. Kennis nemen van de stand van zaken van het opstellen van de Transitievisie Warmte.
  2. Kennis nemen van de tussenresultaten van het traject Energieke Gemeenten.
  3. Kennisnemen van het proces voor het opstellen van een Regionale Warmte Structuur.
  4. De gemeenteraad hierover door middel van een raadsbrief te informeren.