Besluiten BenW 28-04-2021

Voortgangsrapportage Programma Bruinisse Voortvarend jaargang 13, 2020

1. Voortgangsrapportage Bruinisse Voortvarend over het jaar 2020 vaststellen.
  2. De raad via Raadsbrief in kennis stellen van de inhoud van de voortgangsrapportage van het programma Bruinisse Voortvarend over het jaar 2020.

Jaarverslag 2020 Anti Discriminatie Buro Zeeland (ADBZ)

1. Het jaarverslag 2020 van Anti Discriminatie Buro Zeeland voor kennisgeving aan te nemen en
  2. De raad dit door middel van de lijst van ingekomen stukken ter kennisneming aan te bieden.

Raadsbrief Energiebalans Schouwen-Duiveland 2021

Voortgangsrapportage Integraal Verkeers- en Vervoersplan IVVP 2017-2020

De voortgangsrapportage IVVP door middel van een raadsbrief ter kennisgeving voorleggen aan uw Raad.

Herontwikkeling en verkoop Huis de Haene Zierikzee

De raad via de voorhangprocedure te informeren dat u het voornemen heeft tot verkoop van Huis de Haene.

Vooroverleg Industrieweg 29 Zierikzee

Een negatieve grondhouding aannemen voor het vooroverleg Industrieweg 29 Zierikzee voor het realiseren van twee bedrijfsgebouwen met een hoogte hoger dan de 10 meter die is toegestaan.

Amendement CO2 nulmeting en CO2 balans

Kennis te nemen van het voorstel met betrekking tot het amendement CO2- nulmeting en CO2- balans en de gemeenteraad hierover door middel van een raadsbrief te informeren.

Raadsbrief eenzaamheid

1. In te stemmen met de raadsbrief Eenzaamheid, ter beantwoording van de motie van D66 Eén tegen eenzaamheid dd. 14-11-2019.
  2. In te stemmen met aanwenden van budget van € 5.000 voor het organiseren van onder meer een digitale bijeenkomst voor het college, de gemeenteraad, de adviesraad sociaal domein, ons netwerk en andere belangstellenden met een expert op het gebied van eenzaamheid voor de raad, ons netwerk en andere belangstellenden.
  3. Er wordt een expositie ingericht voor jongeren met als thema depressiviteit en eenzaamheid in samenwerking met de Hogeschool Zeeland en andere partners.
  4. Het benodigde budget via de 1e financiële rapportage 2021 te dekken uit het compensatiepakket coronacrisis maart 2021.
  5. Met deze raadsbrief de motie 'Eén tegen Eenzaamheid' als afgehandeld te beschouwen.

Informeren uitvoering parkeermaatregelen Zierikzee