Social Media

Heeft u een vraag, of opmerking, dan kunt u deze ook stellen via de social media kanalen.

Facebook

Facebook

Door op de knop 'Bericht versturen' (mobiele app) of 'chatbericht versturen' (desktop PC) stuurt u een prive bericht naar de gemeente.

Twitter

Twitter

Stuur een privé bericht (ook wel bekent als Direct Message) door op het envelopje te klikken in de Twitter App. Ons account staat van iedereen privé berichten toe.

De gemeente probeert binnen twee uur op privé-berichten te reageren. Deze berichten worden behandeld tijdens de uren waarop de gemeente telefonisch bereikbaar is, van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur. Berichten die buiten werktijden en in het weekend worden gestuurd proberen we de eerstvolgende werkdag voor 10.00 uur te beantwoorden. 

Tips voor een Privé-bericht:

  • Formuleer uw vraag helder en volledig in 1 bericht.
  • Zorg dat duidelijk is wat we voor u kunnen doen, of wat u van ons nodig heeft.
  • Stuur een foto mee als dat mogelijk is, en iets toevoegt aan het bericht.

De gemeente zal geen privacygevoelige informatie via Social Media versturen.

WhatsApp

U kunt ons bereiken op Whatsapp-nummer 06 10 11 51 63. Dit nummer kan alleen gebruikt worden voor het versturen van berichten. Het is niet mogelijk om via dit nummer naar de gemeente te bellen of sms-berichten te versturen. 

Appberichten worden tijdens de uren behandeld waarop wij telefonisch bereikbaar zijn. Van maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 16.00 uur. Berichten die buiten werktijden en in het weekend worden gestuurd proberen we de eerstvolgende werkdag voor 10.00 uur te beantwoorden. 

WhatsApp heeft in de regels voor bedrijven opgenomen dat een bericht binnen 24 uur beantwoord moet worden. Omdat ons dit in het weekend niet altijd lukt kan het zijn dat wij niet meer op uw bericht kunnen reageren. U kunt het bericht dan opnieuw sturen binnen de aangegeven werktijden.