Werken bij de gemeente Assen

Wat bieden wij?

Goede secundaire arbeidsvoorwaarden zoals een ruim opleidingsbudget, doorgroeimogelijkheden en een thuiswerkregeling. Daarnaast kan je als medewerker in dienst van de gemeente Assen gebruikmaken van het individueel keuzebudget met in totaal 17,05% aan extra salariscomponent waaronder een eindejaarsuitkering en vakantiegeld. Dit budget kan je onder meer inzetten om extra verlofuren te kopen, een opleiding te betalen, een fiets, fietsaccessoires, een tablet of een laptop te kopen of om sportvoorzieningen te betalen. Verder vinden wij het belangrijk dat je naast uitdagend werk ook de mogelijkheid krijgt om jezelf persoonlijk en professioneel te ontwikkelen.
De gemeente Assen heeft een mantelzorgvriendelijk personeelsbeleid. Dit houdt in dat er verschillende regelingen en faciliteiten zijn waar mantelzorgers gebruik van kunnen maken. 

Externe inhuur

Om de flexibiliteit van de organisatie te waarborgen hebben wij voor personeel tot en met schaal 9 een raamcontract met de uitzendbureaus Randstad, Start People en Unique. Vanaf schaal 10 hebben we een raamcontract met de detacheringsbureaus Ban Personeelsdiensten, Langhenkel-Talenter en Maandag. Vanaf schaal 10 zoeken we ook regelmatig freelancers of zzp’ers via het platform Jellow. Wil je voor deze klussen in aanmerking komen? Schrijf je dan in op www.jellow.nl. Als je een match bent voor één van onze klussen nemen wij contact met je op.

Stageplaatsen en BBL-plaatsen

Kantoor met bureaus en stoelen

Traineeships

Zeven trainees aan een tafel

Over de gemeente Assen

Zijaanzicht Drents Archief

Logo LinkedIn