Wethouder mr. M.C.T. (Madeleine) Bakker-Smit

• Sport en gezondheid
  • Onderwijs
  • Dienstverlening
  • Gebiedswethouder: Maartensdijk en Westbroek (inclusief beheer openbare ruimte)

Politieke partij: CDA

E-mailadres: [email protected]

Vervanger: wethouder A.E. Brommersma

Telefoon: 030 - 228 96 37

Het spreekuur is een manier voor u om in gesprek te gaan met het gemeentebestuur. De wethouder luistert naar wat er leeft. Zij kijkt hoe de gemeente u met uw ideeën en initiatieven op weg kan helpen.

Wethouder Bakker is kernwethouder van Westbroek en Maartensdijk. Bekijk het overzicht van de spreekuren om te weten wanneer en waar het spreekuur wordt gehouden.

• Lid Algemeen Bestuur Gemeentelijke Gezondheidsdienst Regio Utrecht (GGD) - 1 dagdeel per maand (onbezoldigd)
  • Plv. gevolmachtigde in Algemene Vergadering van Aandeelhouders Biga groep BV - n.v.t. (onbezoldigd)
  • Bestuurslid / Vice voorzitter Koninklijke Nederlandse Hockeybond - 1 dagdeel per week (onbezoldigd)