Stempas kwijt of niet ontvangen?

Bent u uw stempas kwijt geraakt? Of heeft u geen stempas ontvangen?

Met het formulier op deze pagina vraagt u een vervangende stempas aan. Het ingevulde en ondertekende formulier kunt u per e-mail versturen aan [email protected] . U kunt het formulier ook met de post opsturen naar het volgende adres:

Gemeente De Bilt
Verkiezingen
3720 AH Bilthoven

Zorg ervoor dat uw formulier volledig is ingevuld en voorzien van de benodigde handtekening(en). Uw aanvraag voor een vervangende stempas dient uiterlijk op 11 maart 2022 om 17.00 uur door ons ontvangen te zijn.

U kunt ook tijdens de openingstijden van het gemeentehuis bij de informatie- en afhaalbalie een vervangende stempas krijgen. Dit kunt u doen tot vrijdag 11 maart, 17.00 uur. U dient daarvoor persoonlijk naar het gemeentehuis te komen.

Mocht u alsnog uw originele stempas terugvinden, dan kunt u daarmee niet meer stemmen. Dit kan alleen met de nieuwe stempas.

Als u gaat stemmen, vergeet dan niet een geldig identiteitsbewijs mee te nemen.