Vergadering : Commissie Middelen, 11 mei 2022 20:00:00
Algemene vergader informatie
Opties bij deze vergadering
Agenda
Hoofdvergadering
-
U mag tijdens de vergadering uw visie of mening geven
Dat is uw spreekrecht. Maakt u hier graag gebruik van? Meldt u zich dan van tevoren aan. Daarvoor belt u of mailt u met de commissiegriffier, Frank Wilschut. U bereikt hem via telefoonnummer (023)-548 5610 of per e-mail [email protected]. -
B&W stelt de raad voor om de bestaande wegsleepverordening voor het wegslepen van voertuigen, vanwege de overname van het vorige wegsleepbedrijf, aan te passen.
-
Veel bedrijven, ondernemers, inwoners en werkenden zijn de afgelopen twee jaren op de proef gesteld door de coronacrisis. De coronamaatregelen hebben met name de horecasector hard geraakt. Voor de horeca volgt nog een lange periode van herstel. Ondanks dat sinds 25 februari 2022 de meeste coronamaatregelen zijn opgeheven, zijn financiële gevolgen voor de ondernemers met de heropening van de samenleving nog niet opgelost. Om de horecaondernemers een extra steun in de rug te geven wordt aan de gemeenteraad voorgesteld de belastingverlaging voor terrassen, met terugwerkende kracht, van 1 april tot 1 oktober 2022 te verlagen met 100%.
-
Op verzoek van CDA
Kernvragen CDA
Hoe wordt het onderscheid gemaakt tussen formele en informele klachten?
Worden de informele klachten ook opgenomen in het klachtenregister?Officieel ingediende en geregistreerde klachten worden voor het derde jaar in een jaarverslag gepubliceerd. Het aantal formele klachten is verminderd ten opzichte van het aantal klachten in 2019 en 2020. De klachten zijn allemaal afgehandeld binnen de informele afhandelingstermijn van 2 weken. De Handleiding klachtbehandeling is aangepast naar aanleiding van de nieuwe organisatiestructuur.
-
Vergaderstukken