Nationale Sportweek van 17 tot en met 24 september, doe jij ook mee?

De Nationale Sportweek is een initiatief van het Nederlands Olympisch Comité en de Nederlandse Sport Federatie (NOC*NSF) met als doel sporten en bewegen te promoten. De Sportweek laat zien hoe gezond en vooral hoe leuk sporten en bewegen is. Dit jaar vindt de Nationale Sportweek plaats van zaterdag 17 september tot en met zaterdag 24 september: het begin van het nieuwe sportseizoen!

Wat is er in de gemeente Heeze-Leende te doen tijdens deze sportweek?

Ook de gemeente Heeze-Leende wil tijdens deze week extra aandacht besteden aan het belang en plezier van sport en bewegen voor iedereen. Daarom is samen met verschillende sportaanbieders uit de gemeente een programma opgesteld waarbij zij speciaal voor de inwoners van de gemeente hun deuren openen. Denk bijvoorbeeld aan een fit test en beweegmarkt voor onze inwoners van 65 jaar en ouder. Het volledige programmaoverzicht vind je hieronder. Doe jij ook mee? Voor vragen of meer informatie kun je contact opnemen met onze sportconsulent Dominique Palmen. Zij is bereikbaar via [email protected] of mobiel via 06 - 819 356 87.