Bestemmingsplan “Voordenweg 9,11 en ongenummerd, Leende”

Burgemeester en wethouders van Heeze-Leende maken bekend dat de gemeenteraad op 28 november 2016 het bestemmingsplan “Voordenweg 9,11 en ongenummerd, Leende” heeft vastgesteld.

Het bestemmingsplan maakt de omzetting van agrarische bestemming met twee bedrijfswoningen aan Voordenweg 9 – 11 te Leende naar woonbestemming voor de 2 bestaande woningen in de woonboerderij mogelijk. In het bestemmingsplan is tevens opgenomen dat de woning op het perceel Voordenweg ongenummerd pas kan worden gebouwd als twee van de vier voormalige agrarische bedrijfsgebouwen zijn gesloopt (en gesloopt blijven) en dat binnen 5 jaar na voltooiing van de nieuwe woning tevens nog één voormalig agrarisch bedrijfsgebouw wordt gesloopt en ook gesloopt blijft.

Het vaststellingsbesluit en de daarbij behorende stukken  zijn digitaal in te zien op de gemeentelijke viewer en www.ruimtelijkeplannen.nl