Ontwerp omgevingsvergunning ten Borchwardplein 18, Heeze

Burgemeester en wethouders van Heeze-Leende maken bekend dat zij voornemens zijn een omgevingsvergunning te verlenen voor het oprichten van een bedrijfswoning op de verdieping en het uitbreiden van het fitnesscentrum aan het ten Borchwardplein 18 in Heeze, kadastraal bekend als Gemeente Heeze, sectie A, nummer 5991 en nummer 6119 (gedeeltelijk).

De aanvraag, de ontwerpbeschikking en de bijbehorende stukken liggen zes weken ter inzage van donderdag 6 juli 2017 tot en met woensdag 16 augustus 2017 (tijdens de openingsuren) in de hal van het gemeentehuis te Heeze.

Tijdens deze termijn kunnen door belanghebbenden schriftelijk dan wel mondeling zienswijzen worden ingediend bij het college van Heeze-Leende, Postbus 10.000, 5590 GA Heeze. Indien u gebruik wenst te maken van de mogelijkheid om uw zienswijze mondeling kenbaar te maken wordt u verzocht voor 2 augustus 2017 telefonisch contact op te nemen met de heer M.A.H. Borgignons (040-2241528). U wordt dan uitgenodigd voor een gesprek waarbij u uw zienswijze kunt weergeven.

Wij maken u erop attent dat slechts beroep tegen de uiteindelijke beschikking kan worden ingediend door:

• belanghebbenden die een zienswijze hebben ingebracht tegen de ontwerpbeschikking;
  • belanghebbenden, aan wie redelijkerwijs niet kan worden verweten geen zienswijzen te hebben ingebracht tegen de ontwerpbeschikking.