Wie zijn de sportconsulenten?

De sportconsulenten Joeri van Hoof (links) en Dominique Palmen (rechts)

Joeri van Hoof en Dominique Palmen zijn de sportconsulenten van de gemeente Heeze-Leende.

Joeri is afgestudeerd aan de Fontys Sporthogeschool in Tilburg. Hij is werkzaam geweest binnen het basis- en voortgezet onderwijs en tevens werkzaam geweest als pedagogisch medewerker op een sportgerelateerde buitenschoolse opvang (BSO).

Dominique is ook afgestudeerd aan de Fontys Sporthogeschool in Tilburg. Zij is werkzaam geweest als combinatiefunctionaris PO bij de gemeente Valkenswaard en als lerares Lichamelijke Opvoeding bij SG Were Di in Valkenswaard.

Joeri van Hoof is bereikbaar via [email protected] of mobiel via (06) 506 951 18. Dominique Palmen is bereikbaar via [email protected] of mobiel via (06) 819 356 87.