Klachten en meldingen over de openbare ruimte

Doe direct uw melding!

Welke klachten en meldingen vallen er onder de openbare ruimte?

U kunt hierbij denken aan een losse stoeptegel, zwerfafval, rioolverstopping, ongedierte, wateroverlast of een omgewaaide boom. In de mate van urgentie van een klacht of melding kan uiteraard verschil zitten. Een boom die over een openbare weg is gevallen is urgent, een losse stoeptegel veel minder.

Urgentie? Bel de gemeente!

Als u melding maakt van iets urgents dan kunt u het beste direct bellen naar de gemeente via tel. (040) 22 41 400. Buiten werktijden wordt u via dit nummer doorgeschakeld naar de medewerker die op dat moment dienst heeft en direct werk kan maken van de klacht/melding.

Uw meldingen via de MijnGemeente app

U kunt uw klacht/melding 24 uur per dag doorgeven via de Mijn gemeenteapp.

De MijnGemeente app is te downloaden via de App Store of Play Store op uw telefoon of tablet.

Actuele klachten en meldingen

Wilt u zien welke klachten en meldingen er over de openbare ruimte op dit moment zijn?​ Bekijk alle actuele klachten & meldingen.