Klachten over openbare gebouwen en accommodaties

Onder de openbare en gemeentelijke gebouwen en accommodaties vallen onder andere het gemeentehuis, gemeentewerf, brandweerkazerne, sporthal, gymzalen, sportparken en de molen.

Welke klachten en meldingen vallen er onder de openbare, gemeentelijke gebouwen en accommodaties?

U kunt hierbij denken aan graffiti op muren, kapotte lampen in ruimten van de sporthal en gymzalen en dergelijke.

Hoe kunt u een klacht/melding indienen?

MijnGemeenteApp

U kunt uw klacht/melding 24 uur per dag doorgeven via de Mijn gemeenteapp.

De MijnGemeente app is te downloaden via de App Store of Play Store op uw telefoon of tablet.

Digitaal formulier

Door te klikken op onderstaande link, komt u uit op een digitaal formulier dat u 24 uur per dag kunt invullen voor uw klacht/melding. Hierna kunt u op verzenden klikken.

Formulier voor klachten en meldingen

Telefonisch

U kunt uw klacht/melding over openbare/gemeentelijke gebouwen en accommodaties ook telefonisch doorgeven via tel. (040) 22 41 400.

Actuele klachten en meldingen

Wilt u zien welke klachten en meldingen er op dit moment zijn? Klik dan op onderstaande link.

Overzicht actuele klachten en meldingen