Hoe vind ik een sportvereniging of sportgroep?

U kunt zoeken via de gemeente, de buurtvereniging of via het NOC*NSF. Ook kunt u zelf op zoek gaan naar mensen om mee te sporten.

Gemeente of buurtvereniging

De gemeente heeft een overzicht van sportclubs in de gemeente. In de gemeentegids staan contactgegevens van sportclubs. Heeft uw wijk een eigen buurtvereniging? Dan kunt u ook daar navragen welke sportverenigingen er in uw buurt zijn.

NOC*NSF

U kunt zoeken via de ledenlijst van NOC*NSF. Dit is de organisatie voor de georganiseerde sport in Nederland. NOC*NSF heeft zo'n 90 landelijke sportorganisaties als lid.

Niet in verenigingsverband

Als u wel met meer mensen wilt sporten, maar niet in een vereniging, kijk dan op Beweegmaatje.nl. Hier vindt u mensen die op zoek zijn naar anderen om mee te sporten. U kunt ook zelf een oproep plaatsen.

16-03-2015