Wat is het mantelzorgcompliment?

Met ingang van 1 januari 2015 is het mantelzorgcompliment van de SVB afgeschaft. Door de inwerkingtreding van de Wmo 2015 zijn de gemeenten vanaf 2015 verantwoordelijk voor een jaarlijkse blijk van waardering voor de mantelzorgers van de zorgvragers die in de gemeente wonen. De gemeente Heeze-Leende heeft gekozen voor een jaarlijkse waardering in natura, het Mantelzorg Verwen Menu. De uitvoering hiervan is in handen van het Steunpunt Mantelzorg van Cordaad Welzijn.

Wilt u zich hiervoor aanmelden of heeft u vragen over de mantelzorgwaardering? Neemt u dan contact op met de mantelzorgconsulent van het Steunpunt Mantelzorg van Cordaad Welzijn, mevrouw Gonnie van der Vorst, telefoon (06) 51 86 13 54 of [email protected]

10-11-2015