Communicatiebeleidsplan
Inleiding
Het communicatiebeleidsplan 2008-2011 is geactualiseerd in Communicatiebeleidsplan 2013-2017.
‘Nieuw’ is dit plan qua inhoud natuurlijk niet helemaal. Dat zou ook niet goed zijn, want het willen realiseren van doelstellingen op het gebied van kennis, houding en gedrag en het vasthouden daarvan heeft geen projectmatig karakter, maar is van structurele aard. Dat vraagt om een consequente, continue aanpak waarin de diverse modaliteiten op het gebied van communicatie elkaar versterken.
Dit plan zal dan ook voortborduren op de al ingezette weg, met accentverschuivingen. Immers, de wereld om ons heen verandert snel. Onderdelen die meer aandacht krijgen in dit nieuwe beleidsdocument zijn de doorontwikkeling van burger- enoverheidsparticipatie en de online communicatie c.q. sociale media. Dit plan op communicatie schetst de kaders voor communicatie. Het schetst de hoofdlijnen. Voor de uitvoering zal een verdere vertaling gemaakt worden in concrete jaarlijkse uitvoeringsplannen.
Periode
Vanaf 1 januari 2013 tot 1 december 2017
Documenttype
Beleid