Hoe meld ik de auto’s van mijn bezoek aan en af via de telefoondienst?

U kunt uw bezoek telefonisch aan- en afmelden door te bellen naar het telefoonnummer van de gemeente: 14 0592. De telefoondienst is bereikbaar tijdens de zonetijden, van maandag t/m zaterdag van 9.00 tot 21.00 uur en op zondag van 12.00 tot 18.00 uur. Het is belangrijk dat u de volgende informatie bij de hand heeft:

  • Uw accountnummer en pincode. Deze codes staan in de brief die u heeft ontvangen bij het aanvragen van de bezoekersregeling.
  • De kentekens (maximaal 10) van de auto’s die u wilt aanmelden.
  • De begintijd, en eventuele eindtijd, van het parkeren.

Met deze informatie kan de telefoniste de auto’s van uw bezoek aanmelden in het digitale systeem. Uw bezoek kan parkeren op de parkeerplekken in uw zone-gebied, zodra de begintijd van het parkeren is ingegaan.

Heeft u een eindtijd aangegeven? Dan wordt de parkeertijd automatisch beëindigd. Heeft u geen eindtijd doorgegeven of gaat uw bezoek eerder weg? Dan moet u opnieuw bellen met 14 0592 om uw bezoek af te melden. Hiervoor moet u opnieuw uw accountnummer en pincode doorgeven.