Organisatie

De ambtelijke organisatie staat onder leiding van de gemeentesecretaris en algemeen directeur. Deze persoon is ook de adviseur van het college van burgemeester en wethouders. Per 1 september 2020 wordt Giovanni Wouters de nieuwe gemeentesecretaris. Daarnaast is er een adjunct-directeur, de heer Ad van de Voort. Samen vormen zij de directie van de ambtelijke organisatie van Gemert-Bakel.

De organisatie bestaande uit ongeveer 170 medewerkers, is opgebouwd uit 7 teams met ieder zijn aandachtsgebieden. De directie stuurt de 7 managers aan. Gemert-Bakel doet dat met ambitie en doorzettingsvermogen en staat open voor mogelijkheden. Samen met onze inwoners en ondernemers. En dat is vertaald naar de competenties van onze medewerkers: samenwerken, klantgericht, initiatiefrijk en daadkracht.

Teams

  • Advies en ondersteuning: Monique Heijnens
  • Bedrijfsvoering: John Verhoeven
  • Klantcontacten en informatievoorziening: Wendy Borst
  • Openbaar beheer: Harold van Zoest
  • Sociaal Domein: Remco Groenendal
  • Strategie, programma en projecten: Anouschka van Laarhoven
  • Vergunningen en toezicht: Wim Willems

PDFOrganogram gemeente Gemert-Bakel.pdf