Als gemeente werken we transparant, zorgvuldig, objectief, doelmatig en rechtmatig. Hieronder vindt u een overzicht gebruikte aanbestedingsreglementen die de Gemeente Hollands Kroon hanteert. Voor leveringen en diensten hanteert de gemeente Hollands Kroon de Aanbestedingswet 2012. Voor werken onder de Europese drempel hanteert de gemeente Hollands Kroon het Aanbestedingsreglement Werken 2012. Voor werken boven de Europese drempel bepalen wij zelf of we de ARW 2012 volgen.
Het college van de gemeente Hollands Kroon heeft in mei 2012 een inkoop-en aanbestedingsbeleid vastgesteld. In dit beleid staan de doelstellingen ,economische, sociale en maatschappelijke uitgangspunten.
De Gemeente Hollands Kroon hanteert voor leveringen en diensten de “Algemene inkoopvoorwaarden voor leveringen en diensten" (pdf, 310 kB) van de Vereniging Nederlandse Gemeenten (VNG). Deze zijn van toepassing voor alles wat de gemeente Hollands Kroon aan leveringen en diensten inkoopt.
Voor alles wat op het terrein van werken wordt ingekocht zijn de Uniforme Administratieve Voorwaarden 2012 (UAV) of de Uniforme Administratieve Voorwaarden voor geïntegreerde contractvormen 2005 (UAV-GC) van toepassing. Dit zijn voorwaarden die na overleg tussen organisaties van bouwbedrijven en rijksoverheid tot stand zijn gekomen. De voorwaarden zijn in de loop der tijd uitgegroeid tot een standaardregeling in de bouwwereld.
Molenvaart 67
1761 AB Anna Paulowna
t: 088-321 5000
f: 088-321 5999
Gebruik het contactformulier
Postbus 8
1760 AA Anna Paulowna