Inkoop en aanbesteden

De gemeente Hollands Kroon heeft ervoor gekozen om een centraal gecoördineerde inkoopfunctie in te richten. De inkoopafdeling biedt professionele ondersteuning bij aanbestedingen en contractmanagement van de gemeente. Wij adviseren en begeleiden afdelingsmanagers en budgethouders bij de uitvoering van inkoop-en aanbestedingstrajecten, gemeentebrede - en dienstspecifieke contracten en geven voorlichting over wet- en regelgeving rondom aanbesteden.

Maak u bekend!

Gemeente Hollands Kroon wil een lijst opstellen van alle bedrijven in de regio die betrokken willen worden bij aanbestedingen en/of het uitbrengen van een offerte voor werkzaamheden in opdracht van de gemeente. In deze lijst, moet zoveel mogelijk informatie worden opgenomen. Deze lijst kan de gemeente gebruiken bij het bepalen van de bedrijven die om een offerte gevraagd worden voor het uitvoeren van werkzaamheden voor de gemeente. Ook geeft het de gemeente inzicht in de werkzaamheden die uw bedrijf kan uitvoeren en waar u gecertificeerd voor bent.

Contact

Publieksbalie

Molenvaart 67​
1761 AB Anna Paulowna
t: 088-321 5000
f: 088-321 5999

Openingstijden

Vragen?

Gebruik het contactformulier

Postadres

Postbus 8
1760 AA Anna Paulowna

Hollands Kroon in social media