Vragenlijst ‘Zorg naar gemeenten’ van cliëntenorganisaties van start
Heeft u een gesprek met de gemeente gehad over de wijziging van bestaande hulp? Of heeft u een nieuwe aanvraag ingediend? Dan kunt u meedoen met het onderzoek door een vragenlijst in te vullen.
Doe mee!
De vragenlijst kunt u invullen via www.zorgnaargemeenten.nl. Invullen duurt ongeveer 10 minuten. U kunt ook telefonisch uw ervaringen melden: op werkdagen tussen 9.00 uur en 17.00 uur op telefoonnummer (0900) 235 67 80 (20 cent per gesprek). U kunt tot 4 mei meedoen.
Wat willen de cliëntenorganisaties weten?
Cliëntenorganisaties willen weten of mensen op de hoogte zijn waar zij zich kunnen melden voor een gesprek met de gemeente. Maar ook of zij al een gesprek hebben gehad. En zo ja, op welke wijze zij zich daarop hebben voorbereid en hoe het gesprek is verlopen. Ook willen de organisaties een beeld krijgen van de ervaringen met het aanvragen van individuele maatwerkvoorzieningen en het toekennen daarvan.