Lees voor

Nieuws

09-12-2014
Veldhoven tolereert geen ongewenst gedrag en agressie tegen haar medewerkers. Dit standpunt ligt vast in een nieuw protocol dat officieel is vastgesteld. De norm is dat de dienstverlening aan de klant alleen kan plaatsvinden als aan voorwaarden wordt voldaan. Zo waarborgen we de integriteit.
23-07-2014
Inwoners geven hun wijk gemiddeld het cijfer 7,5. Dat is een van de voornaamste resultaten van de bewonersenquête 2014.
08-07-2014
Bij de gemeente Veldhoven werken wij op afspraak. Dit zorgt voor minder wachttijden voor u en de gemeente kan efficiënter werken.
15-05-2014
Op donderdag 15 mei ontving de heer A.T. Fasen (75) de gouden vrijwilligersmedaille van de gemeente Veldhoven. De heer Fasen kreeg de onderscheiding uitgereikt door wethouder Hans van de Looij tijdens een bijeenkomst van Stichting Nieuwe Levenskracht.
15-05-2014
De gemeente gaat haar digitale dienstverlening verbeteren. De huidige website is te ingewikkeld. Veel zaken kunnen sneller en makkelijker.
  1. Stuur door
Stuur door
* = verplichte velden
Laatste wijziging: 22-08-2013