Lees voor

Gemeenteraad vergadert over begroting 2014

Op 12 november beslist de gemeenteraad over de begroting 2014-2017.
Op 16 oktober leest u in de rubriek “BegrotingsNieuws” in de Ahrenberger de kernpunten uit de begroting. Op 23 oktober geven de raadsfracties hun mening in deze krant.
Op maandag 21 oktober vanaf 19.30 uur, kunnen organisaties en inwoners inspreken. U kunt zich aanmelden voor het spreekrecht tot en met 14 oktober. Voor aanmelden en meer informatie over de spelregels kunt u contact opnemen met de raadsgriffie. U kunt een e-mail sturen naar [email protected] of contact opnemen via telefoonnummer 14 040.
Op dinsdag 29 oktober start om 19.30 uur de begrotingsbehandeling in de gemeenteraad. De fracties geven hun visie en discussiëren met het college en elkaar. De behandeling gaat verder op dinsdag 12 november om 13.00 uur met een discussie over de moties en amendementen en vaststelling van de begroting. De uiteindelijke besluiten leest u in de Ahrenberger op 20 november in een impressie van de eindresultaten. Op www.veldhoven.nl leest u de komende weken ook over onderwerpen uit de begroting. Hier vindt u ook alle begrotingsstukken.
  1. Stuur door
Stuur door