Klachten en complimenten
Het kan voorkomen dat u niet tevreden bent over het optreden van een medewerker van de gemeente Veldhoven. De gemeente heeft daarvoor een klachtenregeling.
Een klacht doorgeven
U kunt een klacht indienen als u vindt dat een medewerker van de gemeente niet serieus naar u luistert of u aan het lijntje houdt. Ook als u verkeerd of helemaal niet geïnformeerd bent door de gemeente, kan dit reden zijn om een klacht in te dienen. Verder kunt u een onjuiste behandeling wat betreft omgangsvormen, fatsoen of het niet nakomen van toezeggingen of afspraken aankaarten.
Mondeling of schriftelijk
U dient een klacht bij voorkeur digitaal in, via het invullen van het klachtenformulier. U kunt uw klacht ook schriftelijk of mondeling indienen bij de gemeente Veldhoven. Zorg ervoor dat uw schriftelijke klacht voorzien is van de volgende informatie:
- uw naam en adresgegevens;
- het telefoonnummer waarop u overdag bereikbaar bent;
- een zo duidelijk mogelijke omschrijving van uw klacht;
- uw handtekening.
Vergeet niet uw brief te dateren.
Voor het indienen van een mondelinge klacht kunt u terecht bij ons Klanten Contact Centrum (KCC).
Een compliment of tip geven
Vindt u dat de gemeente iets goeds heeft gedaan? Geef dan een compliment! Of hebt u een tip voor ons? We horen het graag, zodat we weten wat onze successen zijn en we daarop kunnen voortbouwen.
Stuur door
Print
- Stuur door
* = verplichte velden
Laatste wijziging: 22-08-2013