Lees voor

Verbetering dienstverlening via www.veldhoven.nl

De gemeente gaat haar digitale dienstverlening verbeteren. De huidige website is te ingewikkeld. Veel zaken kunnen sneller en makkelijker.
We gaan ervoor zorgen dat u zaken als het maken van een afspraak of het opzoeken van de kosten van een paspoort makkelijk en snel via de website kunt afhandelen. Ons Klant Contact Centrum (KCC) staat uiteraard tot uw beschikking als u een vraag heeft die niet via de website kan worden beantwoord.

Digitaal, maar ook persoonlijk

Een verbetering van de website leidt hopelijk tot meer gebruik ervan, wat weer resulteert in een kostenbesparing. Zonder nadelige gevolgen voor u. Ons uitgangspunt hierbij is en blijft: ‘digitaal waar het kan, persoonlijk waar het moet’.

Start dit jaar

Aan de achterkant van we website wordt momenteel al volop aan de verbeteringen gewerkt. Naar verwachting is de vernieuwde website dit najaar klaar.
  1. Stuur door
Stuur door
* = verplichte velden