Lees voor

Cultuur, sport en vrije tijd

Genoeg te doen in Veldhoven

Op het gebied van cultuur, sport en vrije tijd is van alles te doen in Veldhoven. Naast een rijk verenigingsleven zijn er vele accommodaties en plaatsen waar u zich kunt vermaken met sport, cultuur en andere hobby's.

Wilt u gebruikmaken van een accommodatie, deelnemen aan een activiteit of zelf een evenement organiseren? Of hebt u andere vragen waarbij de gemeente u van dienst kan zijn? Lees dan snel verder!

Uitgelicht

(Cultuur)historische bezienswaardigheden bekijken, een gezellig evenement bezoeken, genieten van kunstexposities, of wilt u iets leren over cultuur in de bibliotheek of een museum? In Veldhoven kan het allemaal!
Sportliefhebbers komen niets tekort in onze gemeente. Naast de faciliteiten op de Kempen Campus en bij zwembad Den Ekkerman zijn er vele andere voorzieningen. Zowel voor teamsporters als voor individuele sporters.
Wat wilt u beleven in Veldhoven in uw vrije tijd? Voor kinderen en volwassenen zijn er vele recreatiemogelijkheden. Zowel voor mensen die willen genieten van rust als voor degenen die liever actief bezig zijn.