Communicatie
De uitvoering van de centrumvisie vraagt om een goede communicatie met, voor en door inwoners, ondernemers en vastgoedeigenaren. Hierbij is er niet één partij die de communicatie uitvoert, maar wordt dit door alle aangesloten partijen opgepakt. Denk bijvoorbeeld aan een ingenieursbureau, een aannemer, een vereniging van eigenaren, een ondernemersvereniging en de gemeente. Door deze samenwerking willen we iedereen voorzien van de juiste informatie en willen belanghebbenden en geïnteresseerden op een laagdrempelige manier meenemen in de ontwikkelingen in het centrum.
Diverse kanalen
Informatie over de werkzaamheden kunt u op verschillende manieren ontvangen. Denk bijvoorbeeld aan de (kabel)krant, flyers, de website, sociale media, het informatiecentrum en de digitale nieuwsbrief. Deze kanalen worden gebundeld om er voor te zorgen dat de informatie zo breed mogelijk verspreid wordt en wij zo veel mogelijk mensen bereiken.
Informatiecentrum
Omdat de uitvoering van de centrumvisie een grote impact heeft op het centrum is er voor gekozen om midden in het centrum een plek te creëren waar iedereen met vragen of voor meer informatie terecht kan.
Naast het informatiecentrum kunt u ook via sociale media (Facebook en Twitter ), telefonisch of per mail met ons in contact komen.