Direct naar hoofdmenu / zoekveld
Home / Servicenormen gemeente Zeist 2012

Servicenormen gemeente Zeist 2012

De gemeente Zeist wil een goede dienstverlening bieden en een betrouwbare partner zijn richting de inwoners en bedrijven van Zeist. Om u te laten zien wat u van ons kunt verwachten, hebben wij een kwaliteitshandvest opgesteld.

 

Servicenormen en beloften

Met de servicenormen in dit kwaliteitshandvest doen wij een aantal concrete beloften over de kwaliteit van onze dienstverlening en over de termijnen waarbinnen we diensten en producten moeten leveren. Ze zijn niet vrijblijvend, want afspraak is afspraak. Inwoners en bedrijven mogen de gemeente hieraan houden en op aanspreken.

 

Doel kwaliteitshandvest

Het doel van het kwaliteitshandvest is het zichtbaar maken, het garanderen en het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening. De gemeente Zeist werkt voortdurend aan het verbeteren van de kwaliteit van de dienstverlening.

 

Wij nodigen u uit om via het reactieformulier op onze website uw ervaringen met ons te delen, want werken aan kwaliteitsverbetering kan niet zonder de bijdrage van onze inwoners en ondernemers.

 


Uitgelicht


Zoeken