Agenda voor De Inloop en Het Debat 24 augustus 2010
De Inloop Raadszaal 19.30 - 20.00 uur
Aanmelding van:
1. Mevrouw L. Bos (niet reageren op
klachten/meldingen en botulisme)
|
|
Commissie Ruimte |
Commissie Bestuur |
Raadszaal 20.05 - 21.30 uur
Bestemmingsplan Krakelingweg 10RAAD0216
|
Kamer 2 20.05 - 21.30 uur
Onderzoek rekenkamercommissie afhandeling meldingen openbare ruimte 10RAAD0288
|
Deelname aan de Inloop
Indien u de Inloop wilt gebruiken om een onderwerp onder de aandacht van de raadsfracties te brengen, is het gewenst om uiterlijk maandag 23 augustus a.s. aan te melden. Dit kan bij [email protected] of telefonisch: 030-6987490. Er kunnen maximaal 3 deelnemers aan de Inloop deelnemen.
Stukken:
De stukken treft u aan op http://www.zeist.nl/ via raadsstukken, agenda's 2010. De stukken zijn te openen met de link bij de onderwerpen die op de agenda staan. Daarnaast treft u de raadsvoorstellen op papier aan in de Publiekshal van het gemeentehuis aan de Slotlaan 20 te Zeist.
Aanvangstijdstippen indicatief:
Houdt u er rekening mee dat behandeling langer of korter kan duren dan gepland. Dit betekent dat de aanvangstijdstippen indicatief zijn en de bijeenkomsten eerder of later kunnen beginnen dan gemeld.