Afsluiting Slotlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
gevaarlijke oversteek/kruising verkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Inhalen fietsverkeer Hoog Kanje
|
Begin:
|
Einde:
|
|
inhalen op Arnhemse Bovenweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
auto's blokkeren het zicht op de kruising
|
Begin:
|
Einde:
|
|
slechte wandelpaden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
onduidelijke oversteekplek
|
Begin:
|
Einde:
|
|
30 km zone
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Natuur!
|
Begin:
|
Einde:
|
|
missende haaientanden fietspad van rechts
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wandelen op het fietspad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Speeltuin niet veilig bereikbaar voor kinderen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Sluipverkeer en slechte doorgang door geparkeerde auto's
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Sluiproute
|
Begin:
|
Einde:
|
|
parkeren ventweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Er wordt hier veel te hard gereden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Beschermde laanstructuur, Zeister bomenprofiel en monumenten
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bebording P-route aanpassen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke uitrit, ongelukken fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Sluitroute tollenslaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verbreding fietsstroken gewenst
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Racebaan Jacob van Lenneplaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Mesdaglaan/Duinweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad/wandelpad langs Duinweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Jozef Israelslaan (en andere lanen in Bosch en Duin)
|
Begin:
|
Einde:
|
|
1 richtingsverkeer prof.lorentzlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
oversteek fietsers van linkerzijde Amersfoortseweg naar Mesdaglaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruising Jozef Israelslaan-Duinweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
overlast hardrijders
|
Begin:
|
Einde:
|
|
te smal voetpad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Sluipverkeer +50km/u langs school en oversteek naar bos.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
kruising Hoog Kanje
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Doelgericht project "fietsvriendelijkheid" starten?
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Geen luiheids-verkeer over bospad, 2 keer!
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Geen parkeerroute door woonerf!
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hou fietsers, brommers en auto's van het bospad!
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Duidelijkheid??? Zo maar een voorbeeld...
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rotonde te klein, indirect naar Marijkelaan een vergissing
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Stop het keihard in-/uitrijden, 12 keer!!!
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Middengeleider handhaven
|
Begin:
|
Einde:
|
|
30km-zone niet duidelijk genoeg aangegeven
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheidsbeperking
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Geen verkeer vanaf de Slotlaan woonwijk in
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Betere bebording van woonwijk en beschermd dorpsgezicht
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Overlast van sluipverkeer en vrachtverkeer in de Stationslaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wegdek markeren met dwarslijnen, andere kleur en groot cijfer 30 in een vlak als waarschuwing dat me
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wegdek markeren met dwarslijnen, andere kleur en groot cijfer 30 in een vlak als waarschuwing dat me
|
Begin:
|
Einde:
|
|
parkeerproblemen in de Prins Hendriklaan voor bewoners.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
ondoenlijke kruising
|
Begin:
|
Einde:
|
|
veilige oversteek gewenst
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Veilige oversteek gewenst
|
Begin:
|
Einde:
|
|
(te) smal voetpad en fietspad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
overstekende scholieren
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteek fietsen gevaarlijk
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wandelpad Zeist-West - Oostbroek
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wandelpad Zeist-West - Niënhof via Kouwenhovenselaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wandelpad Zeist-West - Niënhof
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteken Arnhemse bovenwettelijke ter hoogte van Hoge Dennen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Combinatie van teveel verkeersstromen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Voetganger en autoverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verbindingsweg naar het bedrijventerrein
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onlogische en risicovolle inrichting
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Lossen van grote vrachtwagens voor bedrijventerrein Wildenberg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeeroverlast en onveilig; dubbel parkeren in één parkeervak
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Waar fietsen?
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad nodig
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te smalle, onverlichte en kapotte weg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Roemer Visscher laan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kans: ventwegen inrichten als woonerf
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verkeersveiligheid recreanten op en langs fietspad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
te hoge snelheid autoverkeer gevaarlijk voor fietsers en wandelaars (verkeersveiligheid)
|
Begin:
|
Einde:
|
|
bocht gevaarlijk voor wandelaars (verkeersveiligheid)
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onoverzichtelijke en verwarrende T-splitsing
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onlogische fietsoversteek
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteken lukt niet (geen trottoir aan overkant Koppelweg)
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bouwverkeer bouwfase 3a en b Vogelwijk
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren in perk (Gruttolaan)
|
Begin:
|
Einde:
|
|
(Vracht)auto's op stoep
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad USP Zeist West
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Boomwortels en autoverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeerplaats Seastum
|
Begin:
|
Einde:
|
|
fietspad veel hoger dan berm, gevaarlijk
|
Begin:
|
Einde:
|
|
kis en ride voor KDV
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hard rijden woonerf met spelende kinderen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
woonerfafscheiding niet herkenbaar
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke oversteek voetgangers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
oversteekplaats creëren bij verkeerssluis
|
Begin:
|
Einde:
|
|
onduidelijke en onveilige situatie
|
Begin:
|
Einde:
|
|
sluiproute via stationslaan met veel zwaar verkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onrustig en onveilige racebaan voor 2 supermarkten en in en uitparkeren..
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Graag zouden we een extra drempel hebben in de patijnlaan met de T splitsing de Egelinglaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
parkeerdruk wilhelminaparkbuurt veel te groot
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Donker en gevaarlijke sloot
|
Begin:
|
Einde:
|
|
drukke straat en onrustig beeld, veel snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Veel verkeer naar en van de kerckeboslaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
20 jaar niets doen: het kan zo niet langer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Groot bewegwijzeringsbord suggereert ontsluitingsweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Toegang CBS Ichthus
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Ingang CBS Ichthus - locatie De Lindehof
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Lijnbussen gebruiken Oranje Nassaulaan als sluiproute
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Voorheuvel/Weeshuislaan alleen toegankelijk voor centrumbewoners
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Louise de colignyplein thv kruising frederik hendrik en arnhemse bovenweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verboden parkeren voor busjes en containers op hoeken van straten grenzend aan de Steijnlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Auto te gast zone Weeshuislaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Zebrapad oversteek bibliotheek/AH
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Scheiding fietspad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsoversteek Driebergen Zeist station
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsen en te veel auto’s
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Sluiproute en >50km p/u
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke situatie voor kinderen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Steynlaan = racebaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
“Stiekem” oversteken
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Haaientanden voor fietsers vanaf Schaerweijdelaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsstraat - Auto te gast
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bus terug naar de oorspronkelijke route via het begin van de Weeshuislaan en de Slotlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Dit deel van de Bergweg is te smal (7 m) voor een gebiedsontsluitingsweg. Fietsers komen in de knel.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
1e Hogeweg onvoldoende onderscheid tussen fietspad en stoep
|
Begin:
|
Einde:
|
|
oversteken weteringlaan naar brugakker 6000 en hoger
|
Begin:
|
Einde:
|
|
kruispunt griffensteinselaan/koppelweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
schoolomgeving nijekroost
|
Begin:
|
Einde:
|
|
kleuterplein nijekroost
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Overstekende Mountainbikers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Vervang vluchtheuvel door groen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Racebaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onoverzichtelijke rotonde
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Biologisch maaibeheer van de bermen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige kruising fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Situatie Grensweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Zwaar vrachtverkeer rijdt hier een rondje
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad Zeist West / Uithof
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verwijderen asfalt of alleen fietspad Verlengde Slotlaan vanaf Krakelinglaan.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke kruising Verlengde Slotlaan / ingang Schaerweijde
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige (fiets-)oversteek Bergweg kruising Panweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid, tegengaan sluipverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid / snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteekplaats
|
Begin:
|
Einde:
|
|
voorrangssituatie fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
veilig oversteken en onvoldoende parkeerplek
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Tsplitsing Amalia v S laan - Louisee de Colignyplein
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Basisschool De Sluis
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hoge drempels Dolderseweg leiden tot sluiproute Bosch en Duin
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te veel verkeer in woonstraat
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Slecht zicht/te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Zeister Vrije School
|
Begin:
|
Einde:
|
|
geluidsoverlast
|
Begin:
|
Einde:
|
|
te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
gevaarlijke situatie voor fiets verkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wit kruis op Driebergseweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
overlast hardrijders
|
Begin:
|
Einde:
|
|
nieuwe weg vanuit HtH west
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hier al start Bebouwde Kom
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onnodig onduidelijke situatie
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onduidelijke oversteek
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Zeer onveilige oversteek
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Drukke rotonde
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad station > Austerlitz
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Racebaan!!
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige laan door te veel verkeer met hoge snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
schoolomgeving
|
Begin:
|
Einde:
|
|
overlast door te veel doorgaand verkeer en veel te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verkeersveiligheid fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
onveilige kruising mbt oversteken
|
Begin:
|
Einde:
|
|
onveiligheid fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
onvriendelijke fietssituatie
|
Begin:
|
Einde:
|
|
voetgangers oversteken
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hard rijden en geluidsoverlast
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeeroverlast padvinders
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
parkeerterrein stuifheuvel
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Motoren gebruiken ON laan als racebaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Overlast van vrachtauto's, bouwverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hard rijden en overlast lawaai
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruising onveilig
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Herstel fietsroute Weeshuislaan - Rozenstraat op marktdagen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Weeshuislaan doortrekken naar de Rozenstraat
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Weeshuislaan eenrichtingsverkeer vanaf Meester de Klerkstraat / Torenlaan (of vanaf Leger des Heils
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hard rijden en inhalen op ventweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsstrook op rotonde herstellen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke versmalling Schaerweijdelaan vlak voor de rotonde, aan beide kanten.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Geparkeerde vrachtwagen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke situatie fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsverkeerslochten
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke kruispunten fietsers oranje Nassaulaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hard rijden oranje Nassaulaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Eénrichtingsverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Eenvoudiger oversteken voor schooljeugd.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onoverzichtelijke kruising met fietspas
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
grensweg te smal
|
Begin:
|
Einde:
|
|
gevaarlijke oversteek voor fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Albert Heijn is automagneet
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Inrichting Oranje Nassaulaan stimuleert sluipverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rechts krijgt geen voorrang
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Omdraaien 1richtingsverkeer Cronjelaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
parkeermeter niet met bankpas te betalen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Geluidshinder , van N238, vrachtverkeer en auto’s , motoren is ernstig toegenomen! Waarom wordt vrac
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Extreem hard rijden en geluidsoverlast
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fiets en voetgangers oversteek
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilig voor fietsers en andere kwetsbare weggebruikers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onduidelijke 30 km straat…?
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Voetgangers oversteekplaats
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Veel te hoge drempels oude dolderseweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren van vrachtwagens en aanhangers van de vrachtwagens
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren in en vlak na de bocht bij de ALDI
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke rotonde
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren auto’s van wandelaars
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Vrachtwagens
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Vrachtwagens die parkeren
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Zwaar vrachtverkeer op de Oranje Nassaulaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeeroverlast vrachtwagens
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Ventwegen Oranje Nassaulaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hardrijders op de Oranje Nassaulaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeerterrein Stuifheuvel
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Toegangsweg Kerckebosch
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruispunt Woudenbergseweg-Jagersingel
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren auto's en busjes die gaan wandelen op vliegbasis
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Slapen, parkeren vrachtauto's
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Extreem verkeersgeluidsoverlast
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Vrachtwagens Hertenlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Vrachtwagens parkeren om te slapen of laten wagen achter
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren vrachtwagens Hertenlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hoge snelheid en geluidsoverlast
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren vrachtwagens hertenlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeeroverlast vrachtwagens hertenlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeeroverlast Vrachtverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onduidelijke voorrangssituatie
|
Begin:
|
Einde:
|
|
In beide richtingen onduidelijke fietsstrook en veel te smal. Middenberm verwijderen.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bushalte moet hier weg, om plaats te maken voor een fietsstrook
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verkeersveiligheid Lyceumlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid en verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid automobilisten, sluipverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Drie snelheidsregimes op Jagersingel / Snelheden veel te hoog
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Smalle doorgang en veel afval op de stoep
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Stoep vrij
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onoverzichtelijke kruising
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rotonde boulevard
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Aanpassen Max snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
15 km zone
|
Begin:
|
Einde:
|
|
15 km zone / woonerf ivm hoge snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid en overzicht
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verlichting op fietspad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
15 km zone spelende kinderen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hoge snelheid verkeerd.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te smalle stoep
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Veilig fietsen op de Oude Postweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Maximumsnelheid te hoog
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fiets/ wandel tunnel
|
Begin:
|
Einde:
|
|
structureel hardrijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
30 km
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Zonnelaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Veiligheid rondom school
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Schoolomgeving ZSV 30km weg?
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Zebrapad aanleggen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
gevaarlijke fietsoversteekplaats
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid in de buurt
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hoge snelheden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onduidelijk voor fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
onoverzichtelijk kruispunt
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onoverzichtelijke straat waar auto's te snel rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onbewaakt kruispunt met slecht overzicht
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid naar 30
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid verlagen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid verlagen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Drempels Dolderseweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verlagen maximum snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
60 km is veel te snel in een wijk met jonge kinderen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onduidelijk gevaarlijk oversteekpunt
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke kruising
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Slotlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Heg bij Bell's
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bushalte slotlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteekpunt
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad en smalle 60 weg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Uitrit winkelcentrum
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijk kruispunt. Hoge snelheden.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
veel sluip/zoek/vrachtverkeer door stationslaan en daarmee Wilhelminaparkbuurt.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruising fietspad Ch. de Bourbonlaan - Arnhemse Bovenweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteek Hoog Kanje naar Brede School
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rotonde Hoog Kanje - kruising met Pr. Marijkelaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hoofdfietsroute niet veilig
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad slecht en onverlicht
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Middenberm graag terugplaatsen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Scherpe slinger op het fietspad vanaf de Bergweg naar de Gerolaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rotonde De Dreef / Panweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Schoolomgeving
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Geen stoep
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hier wordt veel te hard gereden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oude Postweg - CEntrum
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Austerlitzerweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
T-splitsing Oude Postweg Austerlitzerweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onoverzichtelijke T-splitsing
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Overschrijden snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Zeer onveilig doorgaand fietspad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruising Sterrenberglaan, zonnelaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Elke zichzelf respecterende gemeente maakt het centrum autovrij.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeerslicht rechtsaf tijdelijk niet gebruikt maar staat wel aan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Begroeiing maakt zicht moeilijk
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onduidelijk wie voorrang heeft
|
Begin:
|
Einde:
|
|
T-kruising onoverzichtelijk
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Zebrapad aanleggen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Voetpad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Uitrit parkeergarage bij AH emmaplein
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsen rondom station
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bewoners pikken stoep in van gemeente
|
Begin:
|
Einde:
|
|
VRI
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruispunt
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Voorrang
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad 1e Hogeweg vaak gebruikt als voetpad. Levensgevaarlijk
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verlichting
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rechts krijgt vaak geen voorrang van fietsers en auto's
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren auto's op fietsstrook Slotlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruising Voorheuvel Emmaplein gevaarlijk
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Winkelstraat wordt woonstraat
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige voorrangsweg Dalweg-Bergweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige fietsstrook Bergweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilig fietspad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onoverzichtelijk punt
|
Begin:
|
Einde:
|
|
veel te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
gevaarlijke kruising
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad McDonalds
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Voorang kruising Hobbemalaan-Ruysdaellaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Voetgangers onveilig
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruising voetpad Kerckeboschlaan met Hoogkanje
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rotonde Oranje Nassaulaan - Prinses Marijkelaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rotonde Oranje Nassaulaan - Arnhemse Bovenweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
bewegwijzering NAAR Centrum Zeist
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsen versus auto/busverkeer op bergweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Vrachtverkeer van Amersfoortseweg rechtsaf naar de Mesdaglaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
sluipverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
ONveilig punt vanwege veel te hard rijdende harmonica bussenvanuit Korte Steijnlaan naar het busstat
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bussenrijden veel te hard over de slotlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke rotonde
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid /parkeren
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid Biltseweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Sluipverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Flitspaal gewenst
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Knelpunt
|
Begin:
|
Einde:
|
|
voetgangersoversteekplaats
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Voorrangsregel werkt onhandig
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige situatie schoolverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteekplaats fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onbegaanbare berm
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hoge verkeersdrempels
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verlaging maximumsnelheid en terugdringen sluipverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Waar moet ik fietsen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Voorrangssituatie Verlengde Slotlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Aansluiting fietspad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fiets verbinding maken met Autoboulevard/ Huis ter Heide
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fiets- en looppad doortrekken naar kruispunt Dijnselburgerlaan.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Betere ontsluiting creëren voor het bedrijventerrein
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hinderlijk parkeren
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Tiendweg/ Bunsinglaan 30 km zone
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te weinig parkeergelegenheid op Steynlaan/Carré
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad en voetgangerspad onduidelijk aangegeven
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Trottoir niet goed toegankelijk door breed terras
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilig fietsen op Steynlaan en korte Steynlaan (met name voor kinderen!)
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilig oversteken voor voetgangers (oversteken over druk fietspad vóór verkeerslicht)
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Zebrapad gewenst
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Uitrit na winkelcentrum. Men mag niet rechtdoor maar dat gebeurt continu.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hardrijders Pleineslaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oplossing thuisladen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Comeniuslaan naast Torenflat
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruising Hobbemalaan/Prins Alexanderweg/Amersfoortseweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Pleineslaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Pleineslaan 69
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijk oversteken voor kinderen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid en veiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke t splitsing voor fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
drempels ongunstig
|
Begin:
|
Einde:
|
|
onveilig
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verkeersonveilig
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verkeersonveilig
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruising Binnenbosch- brede school Kerkcebosch
|
Begin:
|
Einde:
|
|
rotonde bij winkelcentrum Kerckebosch onveilig voor fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteekplek Hoog Kanje naar het fietspad langs de scholen (tegenover Binnenbos)
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verkeersoverlast doorgaand verkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Openbaar vervoer over de Duinweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheidsovertreding
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rotonde krakelingweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Veilig voetpad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Auto’s rijden veel te hard
|
Begin:
|
Einde:
|
|
1. verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
1 verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
1 verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Aansluiting fietspad op Kroostweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Veilig oversteken bij rotonde
|
Begin:
|
Einde:
|
|
onduidelijk voorrang met gevaar voor fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hard rijdend doorgaand verkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke verkeerssituatie voor schoolgaande kinderen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wordt te hard gereden.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Pleineslaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Pleineslaan snelheidsovertredingen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
te smalle rijbaan en gevaarlijke kruising
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Detectie fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Publieke ruimte te krap bemeten door de grote hoeveelheid auto's
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rolverdeling tussen verkeersdeelnemers onduidelijk.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Toekomstige afsluiting van de brug over de A28 voor autoverkeer maakt een directe autoverbinding met
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te smal profiel straat (ontsluiting) ingetekend in nieuwbouwplan Huis ter Heide Zuid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke oversteek voor met name schoolgaande kinderen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Blankenhageweg op Ovonde N238
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsers gieren onverwacht de bocht om van N237 rechtsaf de PAweg in
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke paaltjes in de berm.
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke kruising door obstakels
|
Begin:
|
Einde:
|
|
bermparkeren
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Afsluiten voor doorgaand autoverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Tolhuislaan, steeds drukker/onveiliger
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren Panbos
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wegen niet geschikt voor Spedelecs
|
Begin:
|
Einde:
|
|
gevaarlijk oversteekpunt
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Geluidsoverlast
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteekplaatsen Kerckeboschlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Niet verlichte fietspaden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Merkwaardige doorgaande weg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kerckeboschlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Spookrijden chaotische situatie Kerckebosschool
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke rotonde
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bussen rijden veeeeeeeeeeel te hard
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Steynlaan als fietsstraat met auto en bus te gast?
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Lindenlaan bij Acacialaan: Snelheden te hoog. Overstekende fietsers/scholieren
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid Boulevard tussen Finsponglaan en Esther Vas Nuneslaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid Duinweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruising Reelaan/Taveernelaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Woonerf van maken!
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad verdwijnt bij het kruispunt
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onoverzichtelijk en gevaarlijk
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Vossenlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid en wooncomfort
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid verkeer Biltseweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Herinrichting nodig om 30 af te dwingen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Smalle en slecht onderhouden stoepen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Deelmobiliteit
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Weinig ruimte voor fietser en voetgangers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke en onoverzichtelijke bocht
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeeroverlast
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Veiligheid bussen en overig verkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke kruising Duinweg / Amersfoortseweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeerslawaai
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Duurzame mobiliteit (deelmobiliteit, e-rijden en OV)
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Actieve mobiliteit (lopen en fietsen)
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bocht Baarnseweg en Dolderseweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersdrempels
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruis op fietspad ontbreekt
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren vrijwilligers en bezoekers Heidestein
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Te smalle rijbaan voor 2-richting verkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
parkeren zorgt voor onveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
verkeersveiligheid beperkt door weinig zicht
|
Begin:
|
Einde:
|
|
onoverzichtelijk punt schoolomgeving
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad Woudenbergsweg met fluoriserende verf
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad Austerlitz - station
|
Begin:
|
Einde:
|
|
gevaarlijk voor fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verplaatsing van verkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
toegang fietsers parkeerterrein winkelcentrum
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Taxibusjes speciaal onderwijs en fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
bocht steylaan tot van Lenneplaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
voetpad verdwijnt?
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Racebaan Panweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteek Bergweg-Steynlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Slotlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
bezorgers racen door de straat
|
Begin:
|
Einde:
|
|
mobiliteitshub bij station driebergen zeist
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Toevoegen openbare laadinfrastructuur
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Uitnodigen tot parkeren op de stoep voor uitrit
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Steynlaan/Bergweg wildparkeren coffeshopklanten, snelheidsoverschrijding drugsrunners en voedselbezo
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Inrijverbod vrachtwagens Kritzingerlaan Zeist
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Sluipverkeer Tollenslaan/Potgieterlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Drempe en of voetgangersoversteekplaats tbv school
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige situatie
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bestemmingsverkeer Bunsinglaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
alleen bestemmingsverkeer toestaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onoverzichtelijke situatie o.a. geparkeerde autos
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Afscheiden autostrook dmv randje
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietswegen en aparte fiets en wandel paden door heel Zeist
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Beide zijden Antonlaan fiets en wandelpad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteeklicht fietsers/wandelaars gevraagd
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Aparte fietspaden aanleggen beide zijdes weg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsweg maken van Slotlaan met smalle autostrook in midden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Apart fietspad maken
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Drempel/rondje realiseren
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Inrijden alleen voor aanwonenden + Kiss and Ride afzetpunt gymzaal
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Terugplaatsen beton/nieuwe paaltjes
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Aansluiting Voorheuvel op rotonde Montaubanstraat is veel te smal voor auto's en fietsen naast e
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Tweerichtingsverkeer 1e Hogeweg ter hoogte van voormalige V&D
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Herstel voorrangssituatie kruispunt Bergweg - Dalweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
wegkwaliteit
|
Begin:
|
Einde:
|
|
spookrijders
|
Begin:
|
Einde:
|
|
blokkade voetpad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Misleidende borden P-route verwijderen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Lommerlust afsluiting voor autoverkeer omdraaien
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Eenrichtingsverkeer Jagerlaan is achterhaald door openstelling Voorheuvel
|
Begin:
|
Einde:
|
|
te krappe bocht
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Stoplicht oversteekplaats fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
wegkwaliteit
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke uitrijpunt voor fietsers
|
Begin:
|
Einde:
|
|
snelheidsbeperking nodig
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bocht in fietspad dwingt tot spookrijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
"shared space" Slotlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gelijkwaardige kruising zonder goed zicht - Kwikstaartlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Koppelweg - trillingen en te hard rijden
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Dorpstraat of verkeersader
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wegversmalling waterigeweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Geen geschikte 50 km/h weg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige situatie door verkeersdrempels en versmalde weg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige fietsoversteek
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bushalte de Sluis
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bus over de Koppelweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietspad verbinding Austerlitz richting De Breul en station
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onvoldoende oversteekmogelijkheden De Dreef
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Rotonde Oude Arnhemseweg/Dreef/Ln. v. Vollenhove
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Kruising Korte Steynlaan/Slotlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Levensgevaarlijke oversteekplaats kinderen op fiets
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Fietsveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Straat toe aan herinrichting
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Geen voetpad
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wegversmalling
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke oversteekplaats
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Chaos bij start en einde schooldag
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Knooppunt sportfietsen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteken vanaf bergweg voor fietsers niet te doen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Autovrij
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke, te snelle rotonde
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Auto's in de rug
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke rotonde
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige oversteekplaats Steynlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilge steynlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Oversteek Fietsers van panweg naar Bergweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeren in bocht Costerlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verstopping en gevaar
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Gevaarlijke situaties door laden en lossen
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Steynlaan brommen op stoep
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersoverlast en lawaai
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onoverzichtelijk
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Stoep niet toegankelijk door terras
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Wegversmalling
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Overvol vergunningsgebied
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Verkeersveiligheid: lastig punt om over te steken
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Racen op de Bergweg
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Steynlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Parkeerprobleem Geiserlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Bezorgscooter op de stoep
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Onveilige verkeerssituatie door eenrichtingsverkeer
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Steynlaan
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Algehele verkeersveiligheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Antonlaan snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|
Jacob Catslaan - snelheid
|
Begin:
|
Einde:
|
|